فروشگاه اينترنتي شهروند
فروشگاه اينترنتي شهروند

چگونه مي‌توان از قيمت جامبوبگ 8 بند براي صادرات بار يك تني تا 2 تن مطلع شد؟ نحوه سفارش‌گذاري و خريد جامبوبگ صادراتي به چه صورت است؟ تفاوت جامبو بگ 8 بند صادراتي با جامبوبگ 8 بند معمولي در چيست؟ فرآيند توليد و مقاوم‌سازي جامبوبگ 8 بند صادراتي به چه صورت مي‌باشد؟ قيمت انواع جامبوبگ صادراتي در سال 1402 چقدر است؟

 

قيمت جامبوبگ 8 بند

حدود قيمت جامبو بگ 8 بند محصولات صادراتي بسته به ميزان و نوع مواد مصرفي در توليد كيسه از 150 هزار تومان تا 500 هزار تومان مي‌باشد .جهت دريافت پاسخ سوالات بالا و همچنين اطلاع از قيمت دقيق انواع جامبوبگ و بيگ بگ در بازار مي‌توانيد با كارشناسان ما (09122112195) در مجموعه هيناپك در تماس باشيد. مقالات ديگر: جامبوبگ چيست ؟

قيمت جامبوبگ 8 بند

جامبوبگ 8 بند صادراتي هينا پك

پارچه استفاده شده در اين نوع كيسه جامبوبگ صادراتي از مواد اوليه درجه يك و با تراكم 180 گرم بر متر مربع مي‌باشد كه اصطلاحا با عنوان پارچه 180 شناخته مي‌شود.

به طور معمول فرآيند دوخت و توليد انواع جامبوبگ‌ شبيه به هم بوده ولي در رابطه با محصولات صادراتي به طور سفارشي اين مراحل طي مي‌شود. در ادامه توضيحاتي در رابطه با جامبوبگ 8 بند صادراتي هيناپك ارائه شده است. مقالات ديگر: جامبوبگ تهران

لازم به ذكر است قيمت جامبوبگ 8 بند صادراتي به عوامل مختلفي همچون كيفيت و نوع مواد اوليه، وزن و يا گرماژ پارچه، طول و نوع تسمه‌ها، نوع درب و كف كيسه، نوع دوخت و نظارت بر روند صحيح توليد كيسه جامبوبگ بستگي دارد.

تماس با هينا پك

ابعاد كيسه جامبوبگ 8 بند براي محصولات صادراتي

ابعاد اين نوع كيسه جامبوبگ 135*95*95 در نظر گرفته شده، يعني عرضcm  95 و ارتفاعcm  135، ابعاد كيسه طوري طراحي شده تا زماني كه كيسه‌ها در كانتينر بارگيري مي‌شوند، فضاي پرتي ايجاد نشود.

براي مثال همين كيسه جامبوبگي كه در ويدئو مشاهده مي‌كنيد به سفارش و درخواست مشتري عزيزمان با ابعادي طراحي شده تا زمان جاي‌گذاري كيسه‌ها در كانتينر، بتوان 2 عدد كيسه را روي هم قرار داده و از تمام فضاي كانتينر مسقف به طور كامل استفاده شود. مقالات ديگر: بيگ بگ چيست ؟

ما در مقاله (حمل جامبوبگ با كانتينر و تريلي كفي + ابعاد استاندارد كانتينر و تريلي) توضيحاتي در رابطه با مشخصات و ابعاد انواع كانتينر و تريلي ذكر كرده‌ايم كه بي شك مطالعه آن براي شما عزيزان خالي از لطف نيست. همچنين در صورت نياز به دريافت مشاوره رايگان در رابطه با ابعاد انواع جامبوبگ، ظرفيت باري و تعداد جامبوبگ قابل حمل در انواع كانتينر و تريلي مي‌توانيد با مشاوران ما (09122112195) در ارتباط باشيد.

قيمت جامبوبگ 8 بند

درب و كف كيسه جامبوبگ 8 بند براي محصولات صادراتي

درب كيسه‌هاي جامبوبگ با توجه به نوع محصول و بنا به سفارش مشتري مي‌تواند درب قيف، درب صندوقي، درب ليفه‌اي، درب دو زمانه و بدون درب باشد. كيسه جامبوبگ 8 بند صادراتي در اين سفارش براي حمل محصولات فله در نظر گرفته شده و جهت سهولت كار در زمان پر كردن با دستگاه پُركن جامبوبگ به صورت درب قيف و از خود پارچه بدنه كيسه توليد شده است. مقالات ديگر: كيسه جامبوبگ دو سر قيف

كف كيسه‌هاي جامبوبگ نيز بنا به سفارش مشتري مي‌تواند كف ساده، كف قيف، كف خورشيدي و... باشد، كه ما در اينجا كف كيسه را ساده در نظر گرفته‌ايم.

قلاب‌هاي (تسمه) كيسه جامبوبگ 8 بند براي محصولات صادراتي

براي اين نوع كيسه جامبوبگ از قلاب‌هاي (دستك، تسمه) عرضcm  6 ، 60 گرم بر متر طول استفاده كرده‌ايم. دو عدد تسمه از چهار طرف كيسه به سمت پايين كيسه وجود دارد كه در كف كيسه دوخته شده‌ و باعث مي‌شود تا مقاومت بالاتري نسبت به كيسه‌هاي 4 بند داشته باشد.

علاوه بر قلاب‌هاي تعبيه شده در قسمت بالايي كيسه، يك تسمه در قسمت وسط كيسه استفاده شده كه همانند كمربندي كار مقاوم‌سازي كيسه را در برابر شكم دادن و فشارهاي احتمالي انجام مي‌دهد.

كيسه‌ جامبوبگ‌هايي كه جهت حمل محصولات صادراتي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، در بنادر و گمركات به وسيله‌ي جرثقيل جابه‌جا مي‌شوند، به همين منظور بايستي طول تسمه‌هاي اين نوع كيسه‌ها بلندتر از حالت معمول برش خورده و دوخته شوند، تا نيازي به استفاده از ليفتراك جهت انتقال كيسه‌ها براي جابه‌جايي با جرثقيل نباشد و قلاب‌ جرثقيل به راحتي درون دستك‌ها قرار بگيرد. مقالات ديگر: حمل جامبوبگ با كانتينر و تريلي كفي

ما براي كيسه جامبوبگ 8 بند صادراتي طول قلاب‌ها را بلندتر در نظر گرفته و جهت سهولت بيشتر در هنگام جابه‌جايي كيسه‌ها با جرثقيل، از دو تسمه مجزا استفاده كرده و هر چهار قلاب را به يك قلاب بزرگ و مقاوم تبديل كرده‌ايم. اين كار باعث شده تا  به وسيله 2 عدد دستك بزرگ كيسه جامبوبگ به راحتي و به سرعت قابل جابه‌جايي و انتقال باشد.

علاوه بر مواردي كه ذكر شد در قسمت بالاي كيسه يك تسمه دور تا دور لبه‌ي كيسه دوخته شده كه باعث مقاومت بيشتر آن مي‌شود. اين تسمه باعث مي‌شود تا در هنگام جابه‌جايي كيسه فشار خيلي كمتري به قلاب‌ها وارد شده و باعث استحكام بيشتر آن‌ها بر روي كيسه شود.

ميزان و نوع تسمه به كار برده شده در دوخت، تاثير بسياري بر روي قيمت جامبوبگ 8 بند دارد.

ظرفيت كيسه جامبوبگ 8 بند براي محصولات صادراتي

ظرفيت كيسه‌هاي 8 بند مخصوص صادرات 1300 تا 1500 كيلوگرم مي‌باشد. جنس پارچه، تسمه‌ها و نوع دوخت سفارشي كيسه‌هاي 8 بند صادراتي اين امكان را به شما مي‌دهد تا تناژ بيش از 1500 كيلوگرم را نيز درون اين كيسه‌ها بارگيري نماييد. كيسه 8 بند معمولي برند هيناپك نيز امكان بارگيري محصولات مختلف با اين وزن را دارا مي‌باشد، ولي ما به منظور اطمينان خاطر هرچه بيشتر مشتري عزيزمان اين كيسه را به صورت سفارشي طراحي و توليد كرده‌ايم.

مجموعه بزرگ پايدار كيسه بافت با مديريت جناب آقاي فرزاد افتاده مهرباني توانايي توليد انواع كيسه‌هاي جامبوبگ‌ جهت حمل محصولات صادراتي را دارا مي‌باشد. شما عزيزان جهت سفارش انواع كيسه جامبوبگ و بيگ‌بگ براي حمل محصولات صادراتي خود به ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس با شركت هينا پك

پرسش و پاسخ كوتاه

ظرفيت بار جامبوبگ 95*95*135 هيناپك چقدر است؟

بيش از 1300 كيلوگرم

جامبوبگ 8 بند هيناپك با چه نوع پارچه‌اي دوخته شده؟

پارچه(موادPP) 180 گرم بر متر مربع

تفاوت جامبوبگ 8 بند و 4 بند در چيست؟

جامبوبگ 8 بند به منظور تحمل وزن بيشتر مقاوم‌تر از جامبوبگ 4 بند دوخته مي‌شود.

حدود قيمت جامبوبگ 8 بند محصولات صادراتي چقدر است؟

بسته به ميزان و نوع مواد مصرفي در توليد كيسه از 150 تا 500 هزار تومان.

 

ديگران اين موارد را جستجو كرده‌اند:

جامبوبگ 8 بند صادراتي

جامبوبگ 1 تُني هيناپك

جامبو بگ هيناپك 8 بند

كيسه جامبوبگ 8 بند مخصوص صادرات

جامبوبگ محصولات صادراتي

قيمت جامبوبگ 8 بند براي صادرات بار يك تني تا 2 تن

بيگ بگ صادراتي 8 بند

جامبو بگ مخصوص صادرات

قيمت جامبوبگ 8 بند

جامبوبگ 2 تن

جامبوبگ 4 بند

سفارش جامبوبگ صادراتي

كيسه جامبوبگ 8 بند صادراتي

سايت شركت پايدار كيسه بافت

قيمت جامبوبگ صادراتي در بازار

كيسه جامبوبگ 8 بند مخصوص تناژ بالا

جامبوبگ صادراتي درب قيف

فرزاد افتاده مهرباني

كيسه جامبوبگ 8 بند قير

خريد انواع جامبوبگ

بزرگترين جامبوبگ

بيگ بگ حجيم

كيسه جامبوبگ 8 بند دو تسمه

كيسه جامبوبگ 8 بند كمربنددار

https://paydar-baft.com

 

https://paydarkisebaft.com

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۵۶:۴۷ ] [ فروشگاه اينترنتي شهروند ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی