فروشگاه اينترنتي شهروند
فروشگاه اينترنتي شهروند

 

زماني كه به برخي افراد براي حمل محصولاتشان پيشنهاد استفاده از انواع جامبوبگ دست دوم را مطرح مي‌كنيم، با اين تصور كه قرار است از كيسه جامبوبگ استوك، مستهلك و كثيف استفاده كنند، پيشنهاد ما را رد مي‌كنند. ولي پيشنهاد ما به آن‌ها فروش جامبوبگ دست دوم در حد نو مي‌باشد.

[caption id="attachment_373" align="aligncenter" width="896"]فروش جامبوبگ دست دوم در حد نو فروش جامبو بگ دست دوم در حد نو[/caption]

در نگاه اول شايد اين موضوع كمي عجيب به نظر برسد، ولي مشترياني كه خريد انواع جامبوبگ دست دوم از مجموعه پايدار كيسه بافت را تجربه كرده‌اند، كيفيت و تميزيِ محصولات دست دوم ما را تاييد مي‌كنند.

تماس جهت خريد و فروش جامبوبگ دست دومقيمت جامبوبگ دست دوم

 

فروش جامبوبگ دست دوم در حد نو

مجموعه بزرگ پايدار كيسه بافت جهت رفع نياز مشتريان ثابت خود، هر ماه بخشي از ظرفيت خط توليد خود را به تامين سفارشات كارخانجات توليدي بزرگ اختصاص مي‌دهد. از طرفي بسياري از معادن و كارخانجات به دليل سابقه همكاري و اعتمادي كه به شركت پايدار كيسه بافت داشته و دارند، ماهانه تعداد زيادي جامبوبگ دست دوم از اين مجموعه خريداري مي‌كنند و در برخي مواقع درخواست پيش‌فروش جامبوبگ دست دوم در حد نو را از مجموعه پايدار كيسه بافت دارند.

فروش جامبوبگ دست دوم در حد نو

شركت پايدار كيسه بافت پس از سال‌ها فعاليت در بازار و شناخت نياز مشتري، كيسه جامبوبگي متناسب با محصول توليدي هر يك از مشتريان به آن‌ها پيشنهاد مي‌دهد، كه دليل آن وجود اعتماد دو طرفه بين مشتري شركت به يكديگر مي‌باشد. زيرا همانطور كه قبلا هم گفتيم يكي از اهداف مجموعه پايدار كيسه بافت و مديريت اين مجموعه (مهندس فرزاد افتاده مهرباني) تحقق رسالتي‌ست كه نسبت به رفع نياز مشتري بر دوش دارند.

نكات مهم در هنگام خريد جامبوبگ دست دوم

از جمله مواردي كه قبل از خريد انواع جامبوبگ دست دوم بايد به آن‌ها توجه داشت عبارتند از:

نوع درب و كف جامبوبگ

ابعاد و ظرفيت جامبوبگ

كيفيت پارچه و تسمه جامبوبگ

تعداد جامبوبگ مورد نياز

نوع درب و كف جامبوبگ

در هنگام خريد بايستي با توجه به محصولي كه قصد جابه‌جايي و حمل آن را داريم كيسه جامبوبگي متناسب انتخاب كنيم.

فروش جامبو بگ دست دوم در حد نو

براي مثال اگر كيسه جامبوبگ درب قيف و كف قيف نياز داريم، به دليل اختلاف قيمت جزئي جامبوبگ درب صندوقي را به پيشنهاد فروشنده خريداري نكنيم.

ابعاد و ظرفيت جامبوبگ

جامبوبگ‌ها توسط شركت‌هاي مختلف با ابعاد استاندارد و يا سفارشي (غير استاندارد) توليد مي‌شوند، و پس از استفاده مجدد توسط افراد مختلف در دسته‌بندي‌هاي متفاوتي قرار ميگيرند.

ابعاد و ظرفيت جامبوبگ

قبل از خريد بايد به اين نكته توجه داشت كه جامبوبگ پيشنهادي ظرفيت حمل محصول مدنظر شما را داشته باشد، و در صورتي كه از ابعاد و ظرفيت آن‌ها مطلع نيستيد حتما از فروشنده بخواهيد تا اطلاعات كامل محصول را در اختيار شما قرار دهد.

كيفيت پارچه و تسمه جامبوبگ

از جمله مواردي كه در هنگام خريد كيسه جامبوبگ دست دوم بايد به آن توجه كرد، كيفيت پارچه و تسمه جامبوبگ‌ مي‌باشد، زيرا ممكن است بخش‌هاي مختلف پارچه بر اثر سايش و يا پارگي، فرسوده شده و قابل استفاده نباشد.

كيفيت پارچه و تسمه جامبوبگ

همچنين ممكن است قسمت‌هاي مختلف تسمه‌ها بر اثر فشارهاي وارده در هنگام بلند كردن و جابه‌جايي كيسه پاره شده و به بدنه كيسه نيز آسيب رسانده باشد. در چنين مواردي بهتر است از كيسه جامبوبگ‌هايي باكيفيت‌تر استفاده كنيد تا تحمل وزن محصول شما را داشته باشد.

تعداد جامبوبگ مورد نياز

برخي مواقع ممكن است در آگهي فروش جامبوبگ‌ دست دوم تعداد جامبوبگ‌ها توسط فروشنده قيد نشده باشد. در چنين مواردي حتما تعداد كيسه جامبوبگ مورد نياز خود را در نظر بگيريد، زيرا ممكن است جامبوبگ‌هاي موجود كمتر از تعداد نياز شما باشد و از اين موضوع اطلاعاتي نداشته باشيد.

تعداد جامبوبگ مورد نياز

يا بالعكس تعداد جامبوبگ‌هاي موجود خيلي بيشتر از نياز شما بوده، و فروشنده قصد فروش همه‌ي آن‌ها را به صورت يكجا داشته باشد و در هنگام معامله با مشكل بر بخوريد.

نكته مهم:

در صورتي كه با انواع مختلف جامبوبگ نو و دست دوم آشنايي نداشته، توصيه مي‌كنيم قبل از اقدام به خريد، با يك فرد و شركت متخصص (پايدار كيسه بافت ۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵) در اين زمينه مشورت كنيد.

محل عرضه و فروش جامبوبگ دست دوم

امروزه به دليل كارايي انواع كيسه جامبوبگ در صنايع مختلف، تقريبا در همه‌ي شهرهاي كشور شاهد خريد و فروش جامبوبگ دست دوم هستيم.

محل عرضه و فروش جامبوبگ دست دوم

با اين حال شركت پايدار كيسه بافت جهت رفاه حال مشتريال خود در شهرهاي مختلف كشور با ايجاد نمايندگي‌هاي فروش، كار را براي شما عزيزان آسان كرده، طوري كه در هر نقطه از كشور كه باشيد مي‌توانيد با كارشناسان (۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵) شركت ارتباط گرفته و كيسه جامبوبگ‌هاي مدنظر خود را درب انبارتان تحويل بگيريد.

در مقاله جامبوبگ دست دوم اطلاعات كامل و كاربردي در رابطه با جامبوبگ‌هاي دست دوم ارائه شده، شما عزيزان جهت مطالعه اين مقاله و مقالات مشابه مي‌توانيد به سايت www.hinapack.ir مراجعه كنيد.

اطلاعات تماس با شركت هينا پك

ديگران اين موارد را نيز جستجو كرده‌اند:

خريد و فروش جامبوبگ دست دوم

قيمت و خريد جامبوبگ تيغ خورده

جامبوبگ دست دوم اوره

بهترين فروشنده جامبوبگ دست دوم

پيش‌فروش جامبوبگ دست دوم در حد نو

قيمت خريد جامبوبگ دست دوم

خريد ضايعات جامبوبگ

جامبوبگ و بيگ بگ دست دوم

فروش جامبوبگ دست دوم در تهران و كرج

جامبو دست دوم با ضمانت

قيمت جامبوبگ استوك

خريد و فروش جامبوبگ دست دوم در حد نو

بهترين خريدار جامبوبگ دست دوم

قراره

جامبوبگ دست دو

قيمت جامبوبگ دست دوم

فرزاد افتاده مهرباني09122112195

فروش جامبوبگ دست دوم عمده و جزئي

جامبوبگ دست دوم سيمان

گوني دست دوم

قيمت جامبوبگ ضايعاتي

فروش جامبوبگ دست دوم در حد نو هيناپك

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۵۸:۰۸ ] [ فروشگاه اينترنتي شهروند ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی